Ständigt stöd och tillväxt

Vårt mål är att leverera kundservice som överträffar dina förväntningar. Vi uppnår detta med ett support- och serviceteam som har omfattande kunskap om din lagerlösning – och hur du får ut mesta möjliga av det.

Vårt supportteam är en av de stora fördelarna med att vara Element Logic-kund. De kan hjälpa dig via webbplatsen, e-post eller telefon när du behöver support, oavsett om det handlar om AutoStore, programvara, ledningssystem, utrustning, systemkonfiguration eller felkorrigeringar.

Vi hjälper dig att växa

Vi har också ett dedikerat serviceteam med tekniker som hjälper dig att underhålla och driva din lagerlösning på det mest effektiva sättet. Vi arbetar proaktivt och letar kontinuerligt efter förbättringsområden i alla våra kunders lösningar för att hjälpa dem att växa.

Våra tekniker utför också schemalagt underhåll på plats utan att avbryta din dagliga verksamhet. Varje månad kan du få en SLA-rapport med en detaljerad status på din AutoStore-lösning.

"För att säkerställa kundnöjdhet använder vi det skickliga teamet av interna servicetekniker, support, programvara och logistikexperter. Detta gör oss smidiga och kan hjälpa omedelbart. Vår filosofi är att utveckla en skalbar lösning som våra kunder kan växa med och det gynnar dem. Detta är "The Element way."

— Arnold Nielsen, Key Account Manager Element Logic Norge
Element logic arnold